Незважаючи на розміри новий GLA виглядає просторим та комфортним кроссовером, який має гнучку систему трансформації за рахунок чого підходить як сім҆ ям так і активній молоді. Зовні новачок підтверджує свій статус великою кількістю елементів декору які можна костомізувати та придбати в якості опцій. Лінійка силових агрегатів Mercedes GLA повністю повторює мотори A-Class, що зовсім не дивно враховуючи схожисть по всіх конструктивних елементах. На вдміну від конкурентів, GLA оснащений повноцінною системою повного приводу 4MATIC, яка може включати в себе пакет Off-Road Engineering для досягнення ще кращих позашляхових характеристик. Система повного приводу працює в декількох режимах, коли крутний момент розподіляється в різних пропорціях між задньою та передньою вісю.
На ходу GLA 220d 4Matic керований і водночас комфортний. Непогана підвіска з регульованими демпферами відмінно справляється з різними типами дорожнього покриття. Амортизатори з електронним керуванням жорсткості додають комфорт у разі вибору режиму руху Comfort. Найбільш актуальним двигуном для новачка став 2-літровий турбодизеь на 187 к.с., який має крутний момент у 400 Нм за рахунок чого прискорює кроссовер з 0 до 100 км/год лише за 7,2 секунди. Середня витрата пального при спокійному драйві складає 5 літрів на кожні 100 км пробігу.
В парі з мотором агрегатується 8-ступенева автоматична коробка перемикання швидкостей, яка працює м҆ яко та досить швидко змінює передачі. На тесті був презентований втомобіль в досить непоганій комплектації з безлічю опцій та функцій. Якість матеріалів оздоблення в салоні виявилась на високому рівні. Інтер҆ єр схожий на той що використано в хетчбеку, але з деякими покращеннями в інформаційно-розважальній системі.
Модель Mercedes GLA 220d 4MATIC в базовій версії оцінюється у 40 тисяч євро, що є на рівні прайсів конкурентів BMW X2 та Audi A2. Перші екземпляри GLA потраплять до салонів вже в літку цього року, тож очікуємо додаткових анонсів цього перспективного кроссовера..